
Специалист, обработка данни – съдебни вземания (по заместване)
За нас Групата EVN България е част от международния енергиен концерн EVN AG. Ние снабдяваме с електроенергия над 1,5 милиона клиенти в Югоизточна България и с топлоенергия 35 000 клиенти в Пловдив. Във фокуса на нашата дейност са грижата за клиента и отговорното отношение към природата и ней-ните ресурси. Ние сме стабилен и отговорен работодател, който подкрепя и развива своите сътрудници. Инвестираме в иновации и търсим най-добрите решения във всеки аспект от нашата работа. Отговорности • Анализ на клиентска база данни, просрочени вземания • Участие в процеса по подготовка на документи за съдебно събиране на просрочени вземания – заповедно и изпълнително производство • Водене на кореспонденция с клиенти на дружествата в групата на EVN България и външни институции • Изготвяне на справки по граждански и изпълнителни дела с взискател EVN България • Обработка на документи издадени от съдебни органи, съдебни изпълнители и др. • Обработване на фактури, писма и др., във връзка с необходимостта от заплащане на такси при водене на граждански и изпълнителни дела • Осчетоводяване на постъпили плащания по граждански и изпълнителни дела

Сътрудник Акционен мениджмънт – хранителни и нехранителни стоки (м/ж)
За нас С над 100 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България вече 10 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена. В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване. Ако искате да работите в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати хора, не се колебайте и кандидатствайте сега! Отговорности • Подпомагате подготовката на седмичните промоции; • Проследявате и анализирате продажбите на промоционални стоки; • Извършвате мониторинг на търговските промоции, включително и при конкуренти; • Проверявате рекламните материали за седмичните промоции; • Работите с акционния план; • Съдействате на колегите в екипа при подготовката им за избора на акционни стоки. • Комуникирате с колеги в централния офис в Германия, с търговските екипи в България и други държави, както и с доставчици.

Системен администратор OSS системи, Техническа поддръжка – гр. София
За нас VIVACOM е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти – мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, цифрова телевизия, до индивидуални телекомуникационни решения, направени по поръчка на клиента. Отговорности Администрира, конфигурира и управлява OSS системите Извършва ежедневен мониторинг на системите, проверява за интегритет и достъпност на хардуера, сървърните ресурси, ключови процеси, преглежда системните и приложните логове Осигурява второ ниво на поддръжка и решаване на проблеми на OSS системите Извършва архивиране на данните според заложените процедури Създава, променя и изтрива потребителски акаунти Ескалира проблеми към доставчици на оборудване Участва в обновяването на софтуера и хардуера на платформите, съгласно инструкциите на производителите Планира и изпълнява приемни тестове и утвърждава изправността на системите след обновяване на софтуера и хардуера и след внедряване на нови услуги